Наша группа Вконтакте

Наши проекты

Главная страничка
Добавить в закладки



Файлы


Статьи


   

» » Консольні команди для zBot
Статьи » Консольні команди для zBot [2009.10.02]
[Консольні команди для zBot]

Подробніше про zBot


bot_add — додати бота (бот піде за команду, вказану параметром bot_join_team)
bot_add_t — за T
bot_add_ct — за CT

bot_kill name|all — вбити бота по імені або всіх одразу (all)

bot_kick name|all — видалити бота по імені або всіх одразу (all)

bot_difficulty 0-3 — майстерність бота (3 — самий сильний, діє на новододаних ботів, вже граючі боти будуть мати старий рівень майстерності)

bot_quota число — мінімальна кількість ботів (якщо ви видалите бота, то новий бот автоматично додасться; значення 0 відключить цей параметр)

bot_prefix имя — данне ім’я (а точніше префікс) буде добавлено до імені кожного новододаного бота.

bot_join_team ct|t|any — встановлює, до якої команди будуть приєднуватися боти (CT; T, до обох)

bot_join_after_player 0|1 — боти приєднуються тільки, коли хочя б один «живий» гравець е на сервері (0 — боти приєднуються, навіть якщо людей немає на сервері)

bot_allow_pistols 0|1 — ботам дозволено використовувати/купляти пістолети
bot_allow_shotguns 0|1 — дробовики
bot_allow_sub_machine_guns 0|1 — пістолети-кулемети
bot_allow_rifles 0|1 — гвинтівки, крім снайперок
bot_allow_machine_guns 0|1 — M249
bot_allow_grenades 0|1 — гранати
bot_allow_snipers 0|1 — снайперки
bot_allow_shield 0|1 — щит

bot_allow_rogues 0|1 — здурілі боти (якщо 1 — боти бігають, нікого не слухають та палять у все, що рухається.


Зміна навігації ZBot:

Нижченаведені команди призначені для ручної правки доріг ботів (Nav-даніх).Рекомендується забіндіть ці команди на які-небудь клавіші для зручності використання.

ЗАСТЕРЕЖЕННЯ: операції «відміна» (undo) немає, тому почастіше зберігайтеся.

bot_nav_mark
Позначає вибрану nav-область для подальших операцій.

bot_nav_delete
Видаляє вибрану nav-область.

bot_nav_split
Розділяє вибрану nav-область на 2 області по БІЛІЙ лінії.

bot_nav_merge
Об'єднує поточну вибрану nav-область з попередньою поміченою. Об'єднання станеться лише в тому випадку, якщо розміри обох nav-областей збігаються по лінії об'єднання.

bot_nav_connect
Створює однонаправлений зв'язок від поточної поміченої nav-області до поточної вибраної nav-області. Це говорить ботам, що вони можуть бігати ВІД виділеної області до вибраної. В більшості випадків, необхідно сполучати області в обох напрямах. Виключення: області, коли бот повинен зістрибнути кудись вниз (назад йому вже не попасти).

bot_nav_disconnect
Видаляє всі зв'язки від поточної поміченої області до поточної вибраної області.

bot_nav_begin_area
bot_nav_end_area
Ці дві команди створюють нові області: bot_nav_begin_area позначає один кут області,
а bot_nav_end_area — протилежний і власне, створює область. Для відміни операції напишіть команду bot_nav_begin_area знову.

bot_nav_splice
Створює нову nav-область між поточною поміченою областю і поточною вибраною областю і сполучає нову область двостороннім зв'язком.
Дана команда особливо корисна в похилих областях.

bot_nav_crouch
Позначає область як «crouch», тобто змушує ботів повзти (йти наприсідки) в цій області.

bot_nav_jump
Позначає область як «jump», тобто заставляє ботів стрибати в цій області.

bot_nav_analyze
Аналізує nav-дані і визначає на карті доступні (досяжні) області. Операція може зайняти декілька хвилин залежно від розмірів і складності будови карти.
УТОЧНЕННЯ: Дана команда вимагає, щоб на карті було хоч би 1 бот. Рекомендується поступати таким чином: збережетеся, додайте бота і швиденько введіть цю команду: bot_analyze.

bot_nav_save
Зберігає навігацію у файлі *.NAV у директорію «cstrike/maps» під ім'ям карти.

bot_nav_load
Завантажує nav-дані з файлу, очистивши поточні дані.


Редагування навігації:

bot_nav_edit 0|1
Значення 1 — дозволяє редагувати навігацію вручну.

bot_nav_zdraw значення висоти
Встановлює висоту навігаційних елементів над землею в режимі редагування. Якщо рельєф карти досить сильно міняється (підйоми, спуски), то буде корисно збільшити цей параметр до 10 або 15. За умовчанням: 4.

bot_quicksave 0|1
При значення 1 операцію аналізу карти буде пропущено. Але пам'ятаєте, що без аналізу, боти не зможуть правильно дивитися.


Відладка:

bot_walk 0|1
Боти не можуть бігати (лише ходять).

bot_stop 0|1
Боти взагалі не рухаються.

bot_show_nav 0|1
При значенні 1 навігацію буде показано біля бота.

bot_show_danger 0|1
При значенні 1 «небезпеку» буде показано для кожної nav-області у вигляді вертикальної смужки. СИНЯ смуга показує небезпеку для CS, а червона — для T.

bot_traceview "значення"
Використовується для внутрішньої відладки навігації ботів.

bot_debug "значення"
Використовується для внутрішньої відладки поведінки ботів.

Різне:

bot_about
Показує номер версії ботів і інформацію про автора.

bot_goto_mark
Заставляє 1 бота йти до центру поточної поміченої області. Це корисно при тестуванні «прохідності» деяких місць.

Rus
  • Нравится
  • 0
| Просмотров: 16 502 | Комментариев: 0

Другие новости по теме
Информация

Извините, Гости не могут оставлять комментарии к данной публикации, пожалуйста, зарегистрируйтесь.
   
Поиск по сайту


Панель управления
Логин:

Пароль:




Регистрация | Напомнить?

Наша кнопка

Вы можете разместить нашу кнопку у себя на сайте.

Показать код

Показать код


Авторские права © Counter-Strike.Com.Ua, 2008-2016.
Все права защищены.
При копировании материала, гиперссылка на http://counter-strike.com.ua/ обязательна.